Skip to content
sztp-500x142

Kedvezményezett neve: ACCRÉDO 2008 Szolgáltató és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
Projekt címe: „Az ACCRÉDO Kft modern üzleti és termelési kihívásokhoz való alkalmazkodását segítő fejlesztések támogatása”
Szerződött támogatás összege: 12.907.706 Ft 
Támogatás mértéke (%-ban): 70%

A projekt tartalmának bemutatása:

Az ACCRÉDO 2008. Szolgáltató és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság 12 907 700 Ft összegű, feltételesen vissza nem térítendő támogatást nyert az „A mikro-, kis- és középvállalkozások modern üzleti és termelési kihívásokhoz való alkalmazkodását segítő fejlesztések támogatása a leghátrányosabb helyzetű régiókban” tárgyú pályázati kiíráson, a Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program Plusz keretén belül a Pénzügyminisztérium, mint Támogató által. A beruházás során eszközbeszerzés és képzés valósul meg. A fejlesztés a 7200 Dombóvár, Bezerédj utca 6. szám alatti telephelyen megy végbe.

A 2008 óta számviteli, könyvvizsgálói, adószakértői tevékenységgel foglalkozó ACCRÉDO Kft. telephelyén beszerzésre kerül 1db Xerox Versalink B7030 multifunkciós nyomtató és 2 db Hp laserjet M443 nyomtató, melyek elősegítik a vállalat technológiai fejlődését. A nyomtatók használatával felgyorsul a papír alapú dokumentumok elkészítése, a multifunkciós nyomtató szkennelő funkciójának használatával pedig a dokumentumok digitalizálása.

Tanácsadási és képzési szolgáltatások igénybevétele során képzési, személyiség- és készségfejlesztő programok kialakítása, képzési terv készítése tanácsadás igénybevétele valósul meg 25 órában. A tanácsadás segítségével a társaság munkavégzés-hatékonyságban növekedését ér el, mely előrevetíti új ügyfélkör kialakítását is. Az informatikai képzési szolgáltatások online formában valósulnak meg, mellyel irodai munkánk különböző nyilvántartásaink kezelése egyszerűsödik, hatékonyabbá válik. 

Információs technológia-fejlesztés keretében 6 db asztali PC és 2 db laptop kerül beszerzésre, melyek hozzájárulnak a hosszú távú versenyképesség biztosításához. Az új, korszerű informatika eszközök megléte biztosítja a munka precíz elvégzését. A támogatás révén megvásárolt új szerver gép használatával egyszerűvé válik az adattárolás, felhő alapú szolgáltatások kerülnek bevezetésre, és megteremtődnek az otthoni munkavégzés feltételei.

A korszerűsítésnek köszönhetően erősödik a vállalkozás piaci pozíciója, fejlődik jövedelemteremtő képessége valamint realizálódik a meglévő munkahelyek megtartása, szükség esetén újak létrehozása.

A projekt tervezett befejezési dátuma: 2024.03.01.
Projekt azonosító száma:  GINOP_PLUSZ-1.2.3-21-2022-01321